De detailhandel in Poperinge versterken. Dat is de bedoeling van 'Urbain', het slim centrummanagement platform van het Kortrijkse activatiebureau Het Opzet.
Nieuwe klanten lokken, hen belonen en de lokale handelaars versterken in hun online toekomst. Dat is de bedoeling van het slimme centrummanagement platform 'Urbain'. Met de lancering van onder andere de Pop.pas, de Pop.Kado, een nieuwe retailwebsite, een mobiele web app, samenbrengen van handelszaken op een lokale e-winkelstad (webshop) en zoveel meer zet Poperinge een grote stap voorwaarts in hun strijd om de klant.
Er zijn 12 instrumenten die donderdagavond zijn voorgesteld aan meer dan 150 lokale handelaars uit Poperinge. In een live demo- en infozone konden zij meteen ervan proeven en werden vooral twijfels weggewerkt omtrent de moeilijkheid of de snelheid van de technologieën. Al meer dan 50 handelszaken stappen mee in het verhaal.
Detailhandelsapparaat van Poperinge versterken
Bestrijden van koopvlucht en leegstand is een uitdaging waar steden en gemeenten tegenaan kijken. Het versterken van de handelskern is meer dan ooit een belangrijke taak. In veel gevallen gaat het meer om niet nog meer te gaan verliezen, eerder dan nieuw te gaan bij winnen.
Pop.pas, Pop.Kado en meer
Binnenkort krijgen 20 000 inwoners van Groot-Poperinge de gloednieuwe stadspas Pop.pas. Daarmee kunnen ze punten sparen en prijzen winnen. Handelaars krijgen een tablet ter beschikking op hun balie op dewelke ze zowel punten kunnen activeren. Op www.shopinpops.be worden alle webshops samengebracht. Er komt ook een netwerk aan slimme displays uitgerold wordt in etalages en winkels.
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?