Nieuws

Min­der nieu­we tabaks- en nacht­win­kels in Menen

Sinds januari 2014 zijn er in Menen vier tabaks- en nachtwinkels bijgekomen en dat zijn er een pak minder dan de jaren ervoor.

Een gevolg van de strenge regels die het stadsbestuur heeft ingevoerd. Zo moeten de uitbaters een openingstaks betalen en zijn de openingsuren voor dergelijke zaken aan banden gelegd. Voor uitbaters die zich niet aan de regels houden, dreigt een sluiting. Zo is er al één winkel gesloten.

Tijs Neirynck

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?