Campagne voor meer klantvriendelijk personeel aan de kust

“Share a Smile” of “Deel eens een Glimlach”. Met die slogan trekt Westtoer straks langs horecazaken aan de kust.
De slogan maakt deel uit van een campagne die moet zorgen voor meer klantvriendelijkheid bij het horecapersoneel aan de kust. Niet dat de dienstverlening aan onze kust zo beroerd is. Minder dan 2% van de bezoekers die die onze kust overspoelen, is niet tevreden over de service en de ontvangst. Maar de campagne ondersteunt ook de vele ondernemers en hun personeel voor wie een vriendelijke bediening vanzelfsprekend is.
“Share a Smile” start over ruim twee weken. Westtoer zal een reeks workshops over gastvrijheid voor kusthorecapersoneel geven in een bus die alle kustplaatsen aandoet.
Klanten hebben soms ook weinig respect
De campagne is meteen ook een signaal voor de consument. Want heel wat klanten reageren wel eens onbeschoft tegen de ober. Ook voor klanten geldt: blijf glimlachen.