Nieuws

Agris­to inves­teert 20 mil­joen euro in nieuw gebouw

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

Bij aardappelbedrijf Agristo in Wielsbeke is de bouw van een hoogbouwtoren volop bezig. Het bedrijf met hoofdzetel in Harelbeke investeert 20 miljoen in het nieuwe gebouw.

De nieuwe fabriek in Wielsbeke is nog maar sedert december 2017 in gebruik. Uitbreiden op de bestaande site in Hulste bij Harelbeke kon niet en dus bouwde Agristo een nieuwe fabriek voor de verwerking van frietjes. Dat meldt Made in West-Vlaanderen.

Bekijk ook:

Nathalie Dewulf

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?